ادمین اینستاگرام هستید؟

این آگهی برای شماست...

جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در آرین مدیا شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت آرین مدیا و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در آرین مدیا شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت آرین مدیا و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

استخدام

استخدام

کارجوی محترم لطفا شرایط استخدام را به دقت مطالعه کرده و پس از آن فرم استخدام را تکمیل و ارسال نمایید.

استخدام در بخش ادمینی ویژه بانوان گرامی و با شرایط زیر می باشد:

  • مسئولیت پذیر.
  • مسلط به اصول و الگوریتم اینستاگرام
  • تایم کاری حضوری در دفتر شرکت؛ سه روز در هفته روزی پنج ساعت و تایم کاری غیر حضوری در منزل در مجموع روزی ۵ ساعت.
  • نکته: فعالیت هفتگی ادمین به صورت ۳ روز حضوری در دفتر و 4 روز غیرحضوری می‌باشد و فعالیت «استخدام غیر حضوری نداریم!»
  • پایه حقوق 2.5 میلیون, افزایش پلکانی تا ۵ میلیون.
  • همراه دوره کوتاه آزمایشی و آموزشی
  • نیاز به مدرک ضمانتی در زمان قرارداد کاری
  • قرار داد کاری یک ساله همراه با افزایش حقوق
  • حد اقل سن 18 سال

سوالات متداول شما عزیزان

خیر! تیم ادمین ها تماما از بانوان هستند.

خیر! فعالیت به صورت 3 روز در هفته حضوری و در دفتر شرکت می باشد. و روز های باقی مانده به صورت دورکاری فعالیت ها انجام می شود.

آدرس دفتر در مرکز شهر دزفول؛ تقاطع خیابان شریعتی و خیابان امام خمینی می‌باشد.

این که شما به اصول و چهارچوب  های موفقیت در اینستاگرام تسلط داشته باشید از همه چیز برای ما مهم تر است!

پایه حقوق همکاران جدید مبلغ 2 میلون و 500 هزار تومان می باشد که این مبلغ به صورت پلکانی هر 2 یا 3 ماه یک بار افزایش (200 تا 500 هزار تومانی) خواهد داشت.

شما پس از تایید فرم ثبت نام و مصاحبه حضوری، وارد دوره (حدود 2 هفته ای) آزمایشی و آموزشی می شوید. این فرصتی است تا شما با مجموعه و ما با توانایی های شما آشنا شویم. در این دوره آموزش های مختصری نیز به شما داده خواهد شد که این آموزش ها پس از بسته شدن قرارداد کاری شما با مجموعه بیشتر خواهد شد.

به دلیل صرف زمان و انرژی که بابت آموزش دیدن شما به صورت رایگان گذاشته خواهد شد، ترجیح مجموعه این است که شما حد اقل یک سال را همراه مجموعه باشید و از این رو قراردادی یک ساله با شما بسته خواهد شد. در این یک سال شما به صورت پلکانی افزایش حقوق نیز خواهید داشت.

پیج ها در زمینه های شرکتی، کلینیکی و پزشکی و فروشگاهی در موضوعات مختلف می باشد.

فعالیت آژانس تبلیغات آرین مدیا برای تمامی مشتریان به صورت تخصصی و تیمی می باشد و شما به عنوان بخشی از تیم و به صورت گروهی فعالیت خواهید کرد. به واسطه فعالیت تیمی، شما نیاز نیست تمامی فعالیت های یک پیج را انجام دهید و بخشی از فعالیت ها را طبق برنامه جلو خواهید برد. روزهایی در دفتر نیز به آموزش، انتقال تجربه ها و حل مشکلات پرداخته می شود.

بعد از تعیین تخصصی ادمین، باید بخشی از فعالیت هایی نظیر پژوهش و جست و جو در اینترنت، ویرایش متن، ارسال پست ها و کپشن نویسی، ریلز های کوتاه، طراحی و ارسال استوری ویدئویی و تصویری، تعامل، پاسخ گویی کامنت و دایرکت را انجام دهد.

فعالیت هایی مثل رفتن به صورت حضوری در مکان مشتریان، عکاسی یا فیلم برداری، طراحی گرافیک پیج و تدوین ویدئو پست ها از وظایف ادمین نیست. عکاسان، فیلم بردان و کارشناسان مجموعه به صورت حضوری در مکان شرکت ها و فروشگاه ها برای این دست فعالیت ها حاضر می شوند. فعالیت های تخصصی همچون طراحی و تدوین نیز به دست متخصصن این زمینه سپرده شده و با کامپیوتر انجام می شود.

فرم ها توسط کارشناس پذیرش بازبینی شده و با کارجویانی که بهترین رزومه ها را دارا باشند، جهت تنظیم قرار مصاحبه حضوری تماس گرفته خواهد شد. به دلیل این که مجموعه همیشه نیاز به افراد جدید دارد در صورتی که طی چند روز آینده با شما تماس حاصل نشد نگران نباشید، احتمالا به زودی جهت مصاحبه حضوری با شما تماس گرفته شود.